EslemSare 24 haftalık gebeyim bugün mide yanmasına ölüyorum soda iç diyorlar hiç bisiye yaramıyor ne yapmam lazım bilgisi olan varmı
-Nazli7- EslemSare gaviscon kullanıyorum ben günde kaç defa içtiğimi bilmiyorm çok fena şuanda bile öyleyim. Başka ılık süt deneyebilirsin
Alpmom__ EslemSare soğuk süt , soğuk su , elma ve tahin-muz ikilisi bana iyi gelenlerden . Bir de 8’den sonra bir şey yememek 🥲 yersem sabahlar olmuyor…
Niketlug Bende 22 haftalık gebeyim aynı bende öyle aşırı mide yanması var ayran çok iyi geliyor ve ayva midemi rahatlatıyor tam geçirmese de soda etkili olmuyor özellikle ayran yapıp içmeni tavsiye ederim
Htccndn Pekmez varsa pekmez ye 1-2 kaşık benimde öyle oluyor ama burdaki bir kişi önermişti bana ve gerçekten faydası oluyor