Kızlar evde adetimin 27. Günü test yaptım silik çizgi gördüm , kan verdim negatif . Oğlumda yaşadığım belirtileri yaşıyorum bel ağrısı , vajinal akıntıda artış , kaşık ağrısı … tabi bunlar başka sebeplerden de olabilir . Adetime 3 4 gün var hala bir ihtimal var mıdır yoksa adetimi mi bekleyim kesin yok mudur