kokcu52 Sigortalı çalışan anneler her ay düzenli bir para alıyor mu rapor teslim ettikten sonra işten çıkınca bilgisi olan yardım edebilir mi 32.haftamda rapor verdim ve bana hiçbir bilgi vermediler
Fulya90- kokcu52 her ay düzenli bi para yatmıyor canım doğumdan önce 8 haftalık raporun bittiğinde paran yatıyor doğumdan sonra aldığında aynı şekilde raporun bittikten sonra
kokcu52 Fulya90- bende her ay düzenli sigorta para yatırıyor diye duymuştum demekki yalanmış teşekkür ederim 🙏