Yarın 35.haftaya giriyoruz. 36+2 de nst randevum var o gün alttan muayene edecek mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ 37.hafta da bakacağım ona göre doğuma karar vereceğiz demişti. Benim önceliğim ve isteğim normal doğum yapabilmek 🥹
Çevremden çok dinledim ama tanımadığın kişiler insanı daha çok motive ediyor. Bende buraya yazmak istedim. Doğumun başladığını nasıl anlarım? Birde normal doğum yapabilmek adına çok erken haftalarda yürüyüşlere başlamıştık eşimle beraber bir iki haftadır çıkamıyorum. 35. hafta ile birlikte neler yapmalıyım?