kardelengurler7 Gn_12 38+3 yani dün tansiyon yüksekliği ile yatırdılar kendi sancım yoktu açılmam ilerlemedi öğlen 1de sezeryana aldılar rabbim hepimize kolay hayırlı su gibi doğumlar nasip etsin
LionsMom Gn_12 önemli olan ağrıların düzenli olması dinlenince duş alınca geçmemesi eğer böyleyse gerçek doğum sancısıdır geçiyor ve duzensizse yalancı sancıdır
kardelengurler7 Melismelo ben normal kontrole gitmiştim aslında 14/8 çıktı doktor bebeğin hareketlerini beğenmedi birde o yüzden
Melismelo kardelengurler7 anlıyorum bende iki defa 160 ve 170 ile gitmişdim ama bebişde bir sıkıntı yokdu Sizin zaten haftanızda gelmiş☺️ Allah analı babalı büyütsün 🫶