Zehra333 ben adet sonrası hemen hamile kalmışım akıntım vardı çok fena doktora gitmiştim daha önce idrar yolu enfeksiyonu dedi ilaç kullandım sonra adet günüm geldi sanki adet olmuşum gibi ağrı ve akıntım geliyodu hemen o gün test yaptım direk pozitifi gördüm ertesi gün doktora gittim 1200 çıktı beta şuan 18.hafta bitiyo ama akıntı hala devam 🙈🙈üstelik bebekle büyüyen birde miyomum mevcut 🙈