gzde355 Kızlar 2 oğlum var 3cu oğluma hamileyim supriz bı gebelik spralle hakike kaldım biraz mucize çocuk aslında 1ci oğlum ihsan Yusuf 2ci oğlum yiğit Uras 3cu yağız istiyorum ama 2 isim olcak eşimde Alparslan olsun diyor yani Alparslan yağız sizce nasıl
M_Nur Bende kız bebişe hamileyim eşim erkek olsaydı Alparslan çok istiyordu bence yanlız başına çok güzel yinede tercih sizin sağlıkla gelsin☺️
LionsMom gzde355 hahahah size insanlık yapan da kabahat zaten insanlıktan ne anlarsınız sizin gibilere hayvan olmak lazım terbiyesiz