Yenianness yani brnde hic düşmediği icin ve beni etkilediği icin cok normal değil. Carpıntım, nefes darlığım hatta cok yükselince bulantı ve bayılcak gibi oluyorum
O yüzden doğuma kadar bu konuyu haletmemi söylediler😅 yani kalp doktoruna vs gidicem bakılcak arkasında yatan başka bir sebeb varmı diye yoksa hamilelikden dolayımı vs 🙄 ilk gebeliğimde yaşamamışdım cünki