bebegimolacak Perşembe aşılama olcam, çok kahve içiyorum 1’e indirdim ama dayanmıyorum. Sizce içsem bişi olur mu ? Tutunmaz yumurta kalitesi bozulur diye içmek istemiyorum ama canım çekiyor :(
MAHPARE bebegimolacak risk alma bende kahveyı çok sevıyorum ve günlük içıyordum artık 2 günde bir sırf hamilelikte şüphem var diye :)
gizemm0688 bebegimolacak kafein malesef ilk uzak durmamız gerekenler listesinde yer alıyor. Ben tüp bebekle gebe kaldım ve aşırı kahve düşkünüydüm. Kahvenin yetıskınlerde bıle çarpıntı yaptığını düşününce o küçücük kalbi yormaya kıyamıyor insan. Zaten gebelik olusup devam edince de kafeinsiz kahve almama rağmen midemi bulandırdı içemedim. İlk zamanlar zorluyor ama alışıyorsunuz. Su an 24 haftalık olduk arada sütlü filtre kahve falan içiyorum ama öyle cok sık degil Türk kahvesi de öyle. Hakkınızda hayırlısı olsun 🙏
Ervaidil bebegimolacak kafeinin dozu var canım geve kalmadan önce günde 5 çardağa kadar Türk kahvesi içiyordum. Çatlatma ignesiyle hamile kaldım . Ve günde 1 fincan içiyorum hiçbir sakıncası yoktur kafein oranını ayarlaman yeterli bırakmanı gerektirecek birşey tok :)
Mucize19 Ben hamileliğimi ilk gününden beri 2 fincan. Türk kahvesi içiyorum günde. Ama çok şükür bir sıkıntı yok bebeğimde hatta sağlıklı diyor doktorlar ve tek doktora da görünmedi hamileliğim boyunca 4. Doktor a gittim Allah nasip ederse 5. Doktor da sabit kalacam.
gizemm0688 bebegimolacak içmemeniz lazım. Belki haftada 2 fincan falan. Ben hic icmemiştim. Gebeliği öğrendikten sonra da cok arada içtim.
Ervaidil bebegimolacak bi sorun teşkil edicegini düşünmüyorum pozitif düşün bende senin gibi bagımlısıyım Allah onu sana vermek isterse veriyor zaten
Mucize19 bebegimolacak hamile kalamadıysanız başka bir problem olabilir hormonal bir problem doktora gidin ya da doktorunuzu değiştirin bence.
Beril16 bebegimolacak Kafeinsiz kahve doktorlar önermiyor. İçinde bazı maddeler varmış. Benim doktorum kafeinli normal Türk kahvesi kafeinsizin yanında daha masum demişti. Kafein bağımlıları için gerçekten hayat çok zor 🤭 Her yerde filtre kahve kokuyor içemiyorum bende
bbaa2805 Benim kanım iyi çıktı ona rağmen günde 1 bardak açık çay ve 1 fincan kahve o da çok canım isterse ne kadar azaltırsan o kadar iyi
bebegimolacak Ervaidil evet zaten neler neler içiyolar ama çocukları oluyor. İşte benim 2 yıldır olmayınca her şeyi düşünmeye başladım
Ervaidil bebegimolacak benimde bir yıl olmadı eşim test verdi doktor takviye edici hap ve toz verdi eşime o kullanmaya başladıktan 3 hafta sonra ben femara +çatlatma tedavisi gördüm ve çok şükür ilk ayımda hamile kaldım kahveyi günde 4 5 fincan içen ve sigara tüketen biriyim allahım ol derse olduruyor allahım en güzel zamanı bekliyordur dua et halkında ne zaman hayırlıysa o zaman nasip eder inşallah ❤️
Beril16 bebegimolacak Her gün 1 fincan Türk kahvesinin zararı yok. 1 fincan Türk kahvesi 2 bardak açık çay içebilirsiniz. Demli içerseniz 1 bardak çay. Filtre kahveden vs uzak durmakta fayda var. Kafein oranı biraz daha yüksek. Bende hamileyim her gün Türk kahvesi içiyorum.