Bigsecret3 dış gebelikte geçen yıl lekelenmem olmuştu, 1 hafta beta takibi yapıldı. 2 kat artmiyodu değerim. En son 580den 800e çıktı ultrasonla da baktıklarında dış gebelik dediler ve tüpüme zarar verdiği için tüpüm ameliyatla alınmıştı. Şimdi çok şükür ne lekelenme ne başka bisey var betam da düzgün artıyor keseyi de gördük. Tekrar yaşamak istemiyorum aynı şeyleri hala bi korku var içimde :)