Ruyasolmaz Canım öncelikle çok geçmiş olsun rabbm bu süreci en kolay şekilde atlatmanı nasip etsin inşallah.. Ben normal regl oldum sandım ama 11-12 gün kanamam oldu ne agrı ne de sancı cektım kanamam asla 11 gun sürmezdi bi tuhaflık olduğunu anlayıp doktora gittiğimde beta bakıldı ve yüksek çıktı daha sonra 1 hafta beta takibi yapıldı değer asla sağlıklı yükselmedi en son keseyi tüpte gördüler direk yatış verildi, ameliyata alındım sol tüpüm alındı.. gece ameliyata gırdım 3- 3,5 saat kalmışım ameliyatta öğleden sonra da hastaneden çıktım evime geldim .. ne zaman bu tarz bi post görsem muhakkak yprum yaparım ihmal etmeyin derim bn yasadım başkası da benım yaşadığımı yaşasın istemem.. Hakkında hayırlısı olsun inşallah endişe etme korkma nasip böyleymiş vardır allahın bir bildiği elbet..