mcansu Canım anneler yarın kontrole gidicez nasipse gösterirse cinsiyeti de öğrenicez 16+4 haftalık olduk. Geçen kontrolde göstermedi hiç kendini. Ne yesem ne içsem de işi garantiye alsam 😁 geçen sefer meyve suyu içtim çikolata yedim ama bana mısın demedi
Emel_11 mcansu ben çikolata su tüketmiştim ama kendini göstermedi 🥲 kordon bacak arasına girmişti ve hiç pozisyon değiştirmedi, sonra doktorumuz biraz yürüyüş yapın dedi yürüdük baya tekrar bakınca gösterdi bu kez 😄☺️
ozgmom mcansu Bi önceki kontrolünüz ne zamandı☺️ Bizde 16+3 haftalık olduk cumartesi kontrolümüz var heyecanla bekliyoruz ☺️
mcansu Semanurr0 suya da abanayım yarın 😅 artık USG den koşarak WC giderim ama olsun gerçe şimdiye kadar bulantı kusma iştahsızlık çoktu yiyemiyordum pek bu akşam şükür güzel yedim sabahta su çikolata falan desteklersem olur inşallah 🌸
Emel_11 mcansu aynen eliniz karnınız da olsun çokta yürümeyin yorulup uyumasın bu kez 😂 inşallah gösterir kendisini ✨
mcansu ozgmom 12+5teydi kontrol 😇 oğlumda 11-12 gibi öğrenmiştik göstermişti. Bu minnak totosunu döndü 10 dk boyunca hiç yüzünü bile göstermedi
ozgmom mcansu Ayni zamanlarda gitmişiz. Benimde göstermedi 12 haftalıkken bakalım cumartesi inşallah gösterir ☺️
Baby_B mcansu bende 16+4 deyim En son 14 te gittim öğrenememistik Nasipse 19 haftalikken gittigimizde ögrenecegiz😅
mcansu Esinnur63 bana ra öyle geliyor ama bakalım 😬 ikidir kız olsun diye heves ediyoruz ilki de oğluş ama sağlıkla gelsin de hepsi çok güzel abisi gibi bir oğlum daha olursa da çok mutlu olurum 🌸