Tavsiye edilmiyor. Moral bozmak istemem ancak bununla ilgili bir video izledim ve lösemili çocuklarla yapılan çalışmada bebeklerin annelerinin hamilelikte ve emzirme döneminde saçını boyattıkları bu oranın anlamlı bulunduğu sonucu çıkmış. Artık olmuş üzmeyin kendinizi ama sonrası için dikkatli olabilirsiniz