Ben biraz obsesifim. Aşırı temizlik takıntım var. Son zamanlarda doğumdan sonra kızıma mikrop bulaştırır mıyım takıntısı başladı. 36 yız bu arada. Hani 5-6 aylık olduktan sonra çok dert etmem belki ama ilk yenidoğan dönemi beni korkutuyo. Mesela bugün emzik ve biberonu kaynattım suda sonra kurusun diye dolaba koydum mikrop olmuş mudur bida yıkasam mı yada kızımın kıyafetleri yıkadım ütüledim ama üstünü örttüm benimkilere değmesin diye. Ay uf ne bilim saçma ama işteeeee