Sinem-78 merhaba benim de 25-26 haftalıkken hareketleri biraz azalmış gibiydi doktora 28 haftalıkken gittiğimde de Hareketlerinin az olduğunu söyledim bu haftalardan sonra çok hissetmeye başlarsın ama bir NST’ye bakalım falan dedi NST ’ye bağladı 28 haftalıkken hiçbir sıkıntı yoktu sizde isterseniz bir doktorunuza danışın