2 gün önce kontrolüm vardı 11+1’de, ben bişey sormadan erkeğe benzetiyorum dedi 😂 bence tamamen doktorla alakalı bana da işte devlet hastanesinde cinsiyet söylemek için para istiyolar falan demişlerdi 😂 gördüğü an söyler gibime geliyo bu tavrından dolayı doktorum