M-gok normalde gaz çıkaran biriyseniz işiniz kolay. Kimi insan vardır hiç gaz çıkarmaz, gazı olmaz örneğin ben. Ne yapsam da gaz çıkaramadım çünkü bedenimin huyu değil. Baştan da söylemiştim gaz çıkaramam beni boşuna aç bırakmayın diye 😂😂 dinlemediler artık 3 gün beklediler en sonunda gaz lavmanı yaptılar. O esnada Nescafé, yürüyüş dediler hepsini yaptım. Bence yatkınsanız bir şeye gerek yok. Değilseniz peşin peşin gaz lavmanı yapın zaten çok basit bir şey. O açlık beni mahvetmişti çünkü. Yaşamanızı istemem.