Aryaalina urfada sınırda görev yapıyoruz. Urfada doğum olacaktı daha rahat ederim diye düşündüm evimde. Ama suriyeye girecekler yarın obur gün, eşimde aklım sende kalır doğuma denk gelirse napıcaz en iyisi annemlerin yanına git orda doğum yap dedi. Kendi annemler kalabalık o yüzden orayı ben istemedim sağ olsun kayınvalidem de bakar ☺