Yaklaşık bir aygır erken doğum riskim var kasılmalarım oluyor çok bugün uzanmama rağmen geçmeyen kasılmalar var yaklaşık 10 dk da bir oluyor alıntı miktarım çok arttı 3. Doğumum olacak diğerleri de 37 de doğmuşlardı şuan 34+1 günlük sizce bekleyeyim mi gideyim mi hastaneye gerçek doğum sancısı mıdır bilemedim