ssevilmommy Kızlar alıp memnun kaldıgınız pijama takımlarını atarmısınız dogumda hastanede giymek için. Çok kararsızım🥰
Ecekrk ssevilmommy LCW’den ve pentiden aldım ben lcwninki sanki biraz tüylenecek gibi ama ikisinde çok rahattı beli lastikli olduğu için
yeni_anne2 Leylaaa_46 ben suan 55 kiloyum 18 hafta kaba ırı yapılı biri degılım zayıfım hangı beden almam gerekiyor ona karar veremedim hafta ilerledikçe göbekten dolayı nasıl almalıyım bilmiyorumm
Leylaaa_46 yeni_anne2 normalde xl giyiyorum ama doğumdan sonra ödem şişlik ve rahatlık olsun diye xxl aldım sıkmasını istemedim
Ecekrk yeni_anne2 37 haftalığım şuan 😂 ben biraz fazla kilo aldım ama genetik ailemdeki bütün kadınlar hamileliklerinde 20-30 kilo alıp doğumdan sonrada veriyorlar 63le hamile kalmıştım bende
yeni_anne2 Ecekrk bizim aile de herkes irı yapılı fazla degıll ama kiloları varr bır tek ben böyle zayıfım 😂 ben 50 kiloda hamıle kaldım o zaman bana da m olurr teşekkürler 😊
Leylaaa_46 yeni_anne2 bilmiyorum ben böyle almadım . Gömlek şeklimde düğmeli aldım . Bunlar çok buyuksu geliyor bana spor almak istedim
Yeliz-35 ssevilmommy ssevilmommy cossy by Aqua dan bi bak canım instegramdada var online satışıda var