turtamileben kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı 24 haftalık olduk. doktor bebeğin kafası altta dedi. vajinal muayeneyle baktı açılma yok dedi. yat dinlen bol bol dedi. yaşayan var mı yukarı çıkar mı nasıl olur korktum biraz
susam_18 turtamileben 25 te baş aşağıydı rahim ağzım kısalmaya başladı yatıyorum. 26 da makat gelişti şuan bence yine baş aşağı 28 haftalık iki haftada bir kontrolüm var yarın gideceğim tekrar. Progestan kullanıyorum. Kasılmalarım var Adalat alıyorum onun içinde
gmz10 turtamileben da gittiğimde benim de baş geliş pozisyondaydı. Bir sıkıntı olmadı. Bana erken gibi gelmişti ama normal demişti doktorum .
Booksandcats Benim bebişim de 25. Haftada aşağıya çevirmişti kafasını bir riskimiz olmadı 39+3te doğurdum hatta sıkmayın canınızı 🫶
Booksandcats turtamileben yok çok hareketliydim riskli bir şeyim yoktu ama doktor da dinlen falan demedi