Selinben 39+3 ile yola devam 🥲 Son günler ama zaman geçmek bilmiyor 😆 Perşembe günü kontrolüm var şuan her şey normal ilerliyor🥰 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🫶 Sizler ne durumdasınız?? 🤩
Cansu-2600 Selinben Bizde tam 38 olduk bugün yarın akşam kontrolüm var benimde sıkıldım bunaldım artık doğurmak istiyorum 😁
basakc36 Selinben Pazartesi sezaryen olacağım. Zaman çok hızlı geçti Tüm duygular birbirine girdi sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏
Echanim Selinben Perşembe kontrol var 38 oluyoruz haftamız ileride gidiyor ,🥲Perşembe suni sancı verip doğumu başlatabilir doktorum
Cansu-2600 Selinben Her hafta kontrole başladık. Doktorumun nöbette olduğu zamanlar gidiyoruz her haftaya çektiği için normalde cumartesi gidiyoduk gündüz. Eşim her hafta izin almasın işten diye çünkü maaşından kesiyolar gitmediği saati mecbur bizde işten geldikten sonra gidiyoruz iki haftadır
Echanim Selinben ben korkuyorum yaa suni sancıdan 🥺 aşırı stres yapıyorum doktorum düşük dozda vericez dedi ama ne bilim elimde değil
Selinben Echanim Bana suni sancı falan bir şey demedi ama büyük ihtimalle perşembe günü gittiğimde o şekilde başlatabilir doğumu çünkü artık sona doğru yaklaştım. Bir de özele mi devlete mi çıkıyorsun canım
FB_15 Bende bu perşembe sezeryan olacağım bebeğim gelişimi 3 hafta geriden ani kalbi durur diye sezeryana alacak sezeryandan da aşırı korkuyorum
Nes7616 Normalde devlet yarın sabah 7 de bekliyor sezeryan için 38+6 ama gitmicem özelde de takipliyim bekliyor doktorum bugün kontrolde herşey yolunda acelemiz yok bekleyelim dedi :)