Periiiii_06 Doğumuma 1 hafta kaldı eve 10-11 den önce gelmiyor artık çok yoruldum kendi işini yapıyor. Şirketi var işi yoğun ama ben alışamıyorum bu duruma
gezentianne Periiiii_06 sabah kaçta cıkıyor ki baya geçmşş. Şimdi neyse de cocuk olhnca insan evde istiyor
Smyrmz Periiiii_06 günlerce gelmediği oluyor🥲 o da üzülüyor ve yoruluyor maalesef herkesin sınanış şekli değişiyor rabbim herkesin yardımcısı olsun
Sazenin 4 de evde oluyor çok şükür, senin çok geç geliyormuş inşallah Rabbim çocuğun doğduğunda işini kolaylaştırır yokluğunu çok hissetmezsiniz 🤍
neslsah-1 Periiiii_06 vardıyalı çalışıyo evden işie işten evegidip geliyo ne evliliğimde ne hamileliğimde böyle bi sorunum olmadı cok şükür bi yerde 10 15 dk oyalansq bile merak edeceğimi bilir nerde olduğunu söyler ikimizde böyleyiz nereye gideceksek haberimiz olur öncesinden söylerix eğer gitmemi istemezse yada istemezsem gitmez .
neslsah-1 Periiiii_06 mesela geçen akşam binanın önünde amca oğluyla konuştuğunu duydum sonra binaya girdi 15 dk flan gelmedi abisinin yanına uğramış nerde olduğunu biliyorm ama haber vermedi baktö gelmiyo dedim nerdesin. Eve geldi dedim neden söylemiyosun abine uğradığını sesini duymasam arardım net illaki unuttuğu xamanlarda oluyo yani
MerveA2020 Periiiii_06 sabah 8 gece 12 arası çalışıyor. Bir oğlum var ve hamileyim çok iyi anlıyorum 🥹
Rabiamina Periiiii_06 işi bitince hemen eve gelir. Hiç değilse son zamanda daha erken gelebilir konuştunuz mu bu konuyu daha erken gelmesi için
rumeysa_1c benim eşim vardiyali çalışıyor her hafta geliş saati değişiyor ama is yerine çok yakin evimiz 20 dk da evde oluyor işten çıkınca