pinar6161p Amniyosentez yaptırdınız mı karnınızdan sıvı aldırdınız mı? Down sendromu için belirli bir tanı koyuldu mu? İkili test nasıl çıkmıştı? Deneyimlerinizi lütfen paylaşın benimle.
Kbraust Merhabalar, İkili testim normal çıktı, detaylıda sorun çıktı gelen pazartesi amniyosentez yaptırdım