ssevv41 Merhaba kızlar cuma günü sezaryan oldum çok şükür herşey çok güzel geçti hemen ayağa kalktım sanıldığı kadar zor değilmiş Eve geldim bir gece kalıp Şuna tartılıyorum ama iki kilo gitmiş buna kafamı taktım biraz sesaryan yapanlar yazabilir mi
Neslihankrhmt ssevv41 2 hafta sonrasında 12 kg gitmişti bebek 3kg ama ben aşırı ödem olmuştum çok kilo almamıştım ama
Sinan35eda ssevv41 evet anlatıldığı kadar zor değil benim hemen karar verilen birsey olmuştu maalesef ama bende hemen ayaklandı sen kilo mu verdin ben veremiyorum rahatsızlığım da var ama şuan diyet düzeni kurcam sen emziriyorsundur bence yemene içmeye dikkat et gene kilo vereceğim diye uğraşma Rabbım yasinj uzun etsin inşallah
Aycicegi_ ssevv41 Doğuma 74 le gidip 72 yle geri gelmiştim kızım 2600 doğdu plesenta su falan hepsi nereye gitti anlamamıştım😀 emzirme bittikten sonra diyetle kilo verdim
basakc36 ssevv41 gözün aydın canım sağlıkla büyüt bebeğini inşallah. Bende pazartesi sezaryen olacağım çok korkuyorum ilk doğumum. Ameliyat ortamı beni geriyor
FB_15 basakc36 bende perşembe sezeryan olacağım ameliyat ortamı beni de çok korkutuyor sakinleştirici isticem
Belginylmz ssevv41 ilk doğum yaptığım da ewengekip tartildigimda iki kilo gitmişti dedim bu kilo bukadr kalcakmi dedim3 gün sonra yine tartıldım yine aynı 10 gün oldu bı daha tartıya çıktım 13 kilo gtmis biranda odemdenbdokayi hemen gtmiyo kilo