Nuryakup ben 32 haftaligim ve iki hafta oncesinden yikadim utuledim hazirladim ne olur ne olmaz ani birsey olur veya agirlasirim yapamam diye hepsini ayri bavul ici organizerlere koydum yerlestirdim hatta eksikleri aklima geldikce tekrar koyuyorum icine daha iyi oldu kafamdan cikti en azından çünkü ilk kizimi 36. Haftada dogurmustum allahtan cantam hazirdi o yuzden bunda da erkenden hazirladim :)