Merhaba anneler 38 haftayı bitirmek üzereyim. Gebeliğimin başında tansiyonum hep 10-6 9-5 olarak değişiyordu. Son zamanlarda 13 ün üzerine çıkmaya başladı ve kalbim yerinden çıkacak gibi. Bugün 14-9 gördüm ve şimdide 15-8 gebelik zehirlenmesi yazıyor ama internette normal mi son haftalarda