Haziii Bugün 21 haftalıkdı tam ve detaylı ultrasona gittik .çok şükür herşeyi güzel dedi sadece kalpte parlaklık gözüktü ama korkacağın veya takacağın birşey değil dedi .ama çok taktım ya sonra düzelen var mı .ikili test verdim bu arada temiz çıkmıştı
Dlntkesn Haziii bana da aynısı dendi canım korkma 2 farklı doktor da korkma dedi kalpte parlaklık tek başına birşey ifade etmiyormuş en geç doğumda kapanıyormuş zaten allahın izniyle sen kalbini ferah tut bak 2 li de temiz çıkmış zaten
Gdrleyla Haziii canım üç gebelıgımdede parlaklık var dedı hıc bır skntı olmadan kızım saglıkla doğdu şuan 3 yasında karnımda kı kızımdada var dedı 20 haftalık çok şükür bı skntı olmazdedı takma kafana her bebekte var oluyormuş genelde
Haziii @Dlntkesn inşallah canım panik yaptım biraz .İnşallah ikimizde sağlıkla kucaklarımıza alırız yavrumuzu
4147 Ben de bugün 15. Haftamda normal muayenede bağırsakta parlaklık görüldü. Doktorum da aynı şekilde tek başına anlam ifade etmez takip edelim dedi ama ben de üzüldüm biraz korktum açıkçası
Gdrleyla Haziii zamanla geçiyor doğuma kadar geçmese dahı doğumdan sonra bıse gorunmıyor kaybolmuş dıorlar tek basına hıcbır sey müddet etmez dedı doktor takma bıle sağlıkla gelsın inşallah yavrularımız