Tomucuk12 Kızlar demie depolarim dusmeye baslamis dr ferruma basla dedi ama midemi mahfetti… icmemek bebege zarar verirmi gelisimine?
gezentianne Tomucuk12 İçemiyorsanız hastanede serum olarak alın. birkaç ay gider. Demir cok önemli dogumda kan kaybedeceksiniz ve bebek de sizden kullanıyor suan
Aleynaceyhannnn Tomucuk12 eksikliği hem bebeğe hem de size zarar verebilir özellikle doğum anında kanama çok oluyor ister istemez değer daha da düşüyor doktorunuza ilacı değiştirmesini söyleyebilirsiniz
Sumisali_ Tomucuk12 bir kaç farklı marka kullandım ama hepsi midemi bulandırdı bırakmak zorunda kaldım doktorumun da bilgisi vardı değerlerim iyi giderken düştü bu kez damardan takviye aldım 2 doz şuan da iyi şükür.
Almira_ Sumisali_ bebek her türlü alacak zaten sizden ama sizin dişlerinizden tutun vücudunuzun tüm organları eksiklikten etkilenir. Depolar çok boşalirsa çocuk da demirsiz kalır. Yani önemli bir ayrinti
glycnkrt Tomucuk12 bestiron, venatura gibi markalardan al. ben bestiron ve venatura kullandım. şuanda hala kullanıyorum mide bulantısı bile yapmıyor. e tabi biraz pahalı ama ne yapalım. demir deposu çok önemli
Srp53 glycnkrt venatura değerlerinizi arttırdı mı peki ? C vitaminli sanırım bir de emilim daha rahat oluyor o yüzden. Ben de ona geçeceğim muhtemelen devleti verdiler aşırı kötü. Bir de kabızlık yaptı mı ?
KurabiyeninAnnesi123 Tomucuk12 mecbur hergün aliyorm her kontrolde soruyor ne ilac kullaniyorsn diye demir multi vitamin ediyorum devam diyor bazen unuttugumda oluyor tok da olsam aliyorm
Baskar Bende içemiyorum o yüzden şurup olanını yazdırdım o daha iyi geldi yoksa aşırı halsizlik yapıyor sizde bir şurubu deneyin derim