Seydanuurr4 Kızlar 30 haftalık hamileyim iki gündür vajinama igne batması gibi ara ara bişeyler batıp cıkıyor basına gelen var mı neden olur
Htccndn Seydanuurr4 Bende 37 haftalık hamileyim 1 haftaya yakındır bendede var iğne gibi batıyor ve yürüyemiyorum bazen otururken bile batıyor uzanırken rahatlıyorum
susam_18 Seydanuurr4 28 haftalığım aynı şey bende de var ayakta kalınca hemen oluyor erken doğum riskim var bugün fazlada ayakta kaldım hem kasılma hem batmaa zor.😬
Samberf Seydanuurr4 tamda bu soruyu googleye soruyordum bende🙈😂 ben 25 haftalık ikizlere hamileyim ve aşırı derecede batma oluyor özellikle ayakta yürüyünce falan çok kötü oluyorum korkmaya da başladım erken doğum belirtisi mi diye
minikkcivcivv Seydanuurr4 bende 29 haftalığım banada 1 haftadır oluyor bu erken doğum belirtisimi acaba yaa
Htccndn Seydanuurr4 Aynen canım uzanınca rahatlıyorsun nedenide buymuş Progesteron düzeyinde yaşanan bu değişimler, dokuların oluşmasına, kasların kısalıp uzamasına etki ettiğinden dolayı, rahimde batma hissi meydana gelebilir.
Htccndn Seydanuurr4 Vallaha bilmiyorum canım ama son haftalardada çatı kemiklerinin genişlemesine ve rahim içindeki bebeğin o bölgedeki sinir uçlarına baskı yapmasıylada olurmuş acaba sizin bebeğinizde normal doğum pozisyonunu alıyor ondanmı oluyorki
Seydanuurr4 Htccndn benim erken dogum riskim var bastan beri progestan kullanıyorum plesantam önde yok ypk bende serviks kısalıgo var demişti en son doktor
Derrinnn 20 haftalık hamileyim, o his oluyor ya daha dün detaylıya girdim bi sorun olsa söylerdi doktor
BerivanLina Seydanuurr4 ayy bende 30 haftalgim dediginiz gibi bende de oluyor ama ben alta baski yapiyor die dusundum