Benim de yüksekti canımın içi hatta hala takipteyim. Korkma doktor kontrolü altında olduğun sürece bişey olmaz inşallah. Benim gördüğüm her hamilelikte oluyor gibi. İçini ferah tut bende çok takmıştım ama hala yüksek. Sen su içmene bak bol bol. Bir de yağlı yeme. Ben jihayatımdan sadece kızartmayı çıkardım yemeklerde normal yağ kullanmaya devam ediyorum yapacak bişey yok