Fatma4773 öncelikle şöyle söyleyeyim Talasemi çoğunlukla genetik bir hastalıktır. Siz veya eşiniz daha önce test yaptırmadıysanız mutlaka test yaptırın. Taşıyıcılık durumunuz varsa bebeğiniz taşıyıcı olabilir, hastalık durumunuz varsa bebeğiniz hasta olabilir. Talaseminin en ağır çeşidi alfa talasemidir, bebeğinizde beta Talasemi olduğunu söylemişsiniz. Beta Talasemi çok hafif bir şekilde sadece kansızlık olarakta seyredebilir, ayda bir kere kan takviyesi alabilecek derecede veya gelişim büyüme geriliği yapabilecek derecede seyredebilir. Ne yazıkki çok çeşitli bir hastalık Talasemi. Bunun için hematolojiye randevu alıp gen araştırması yaptırabilirsiniz. Bebeğinizde böyle bir rahatsızlık olduğunu ve ne gibi bir yol izlemeniz gerektiğini size en iyi o söyleyecektir. Dahiliye bölümü sevk açıyor hematolojiye. Hemen en kötü olasılığı düşünmeyin önce gerekli yerlerden görüş alın. Ben taşıyıcıyım, annemde öyle. Hayatım boyunca ağır şekilde kansızlık yaşadım ilaçlarla düzelmiyor kansızlığım. Çok şükür bu kadarla kaldı. Umarım bebişinizde en hafif şekilde geçirecektir. Güzel düşünün dualarınızı eksik etmeyin ve her detayı güzelce araştırın. Çok geçmiş olsun 💓