Nursotu evet çok az bir ihtimalde olsa ben hastanede test oluyodum özel de takip yapıyodum benim hormonlarım çok bozukta hamile kalmam zor dendi hatta adetten sonra 8. Ve 9. Günden sonra ta ki 15. Gününe kadar doktorum bana gün aşırı ilişkiye girmemi söylemişti 13. Gün hastaneye gittim doktorum tekrar kontrol etti gün aşırıya devam dedi 15. Gün gittiğimde bana 15 gün sonra test yap dedi yaptım çok şükür Allahım banada kısmet etti şuan 7 aylık hamileyim yani bu anlattım doktorumum dediğine göre tüm kadınların 8 ve 9. Günden sonra yumurtlama sı başlıyormuş 15. Güne kadar da çatlıyormuş 8 ve 15. Günler arası çatlama oluyo o günü kaçırmamak için gün aşırı ilişki olmasını istiyo spermler kadının içinde 5 güne kadar kalabildiğini söylemişti tabi bu günler bol bol ceviz fındık fıstık pekmel gibi şeyler tüketilmeli sperm ve yumurta kalitesini yükseltsin tutsun diye