Kızlar normaldede ağrıyordu ama bugün uzansam ağrıyor kalksam ağrıyor normalmi
Rojin__321 ilk haftalar normal canım
Rojin__321 benimde 5+1 bugün felaket ağrıyor ya uzansam ağrıyo kalksam ağrıyo
Üste kal
Üst
Kimse yokmu ya
babyiscoming_ belimin altına yastık katıyorum artık
Ftmadegrmenci bel ağrılarınız geçti mi bende 5+2 deyim sağ tarafım çok ağrıyor
Semamtr şuan fazla yok bel ağrım inşallah sizinde geçer biran önce