Kızlarrr
Bugün başıma şöyle bi olay geldi. Kahvaltımı yaptım daha sonra (içmemem gerekiyor ama bırakamadım) sigara içiyodum sonra birden nefes darlığı geldi anlık bayıldım kendime geldiğimde birden soğuk bi ter bastı kalkmaya yeltendiğimde de birden kustum sonra eşimi aradım hastaneye gittik tahlillerim temiz çıktı sizce neden olmuştur başına gelen var mı ara ara nefes darlığım devam ediyor bu haftalarda normal diye biliyorum ama baygınlık beni telaşlandırdı.