Ftrhn Kızlar bugün ilk günüm kullandım koldan eşim yaptı ama çok yaktı normal mi ? Koldan yaptı ama canım çok yandı. Yanlış mı yaptık aceba öneriniz var mı
Emos42 Ftrhn ben kolumun alt kısmında en yumuşak yerden yapıyordum yine de yanıyordu ama sert yerler daha çok acıyor göbeğim daha az acıyor daha kolay oluyordu
Yagmur3436 Ben 3 hamileligimdede hep karnimdan vuruldum vuruluyorum da daha yeni vuruldum herzman esimi bekliyemem Baskasi yapinca daha cok acı hissederim gobekten vuruluyorum