Dilola01 Bugün sağlık ocağında kan ve idrar tahlili için çağırıldım şimdi sonuçlar çıkmış 17 haftalığım beta hcg 381 çıkmış bu normal mi daha yüksek olması gerekiyor diye biliyorum
fairytale_ Dilola01 ilk aylarda yukseliyor beta zamanla beta düşer canım suan beta onemsiz zaten 17 haftaliksin sen endise etme
Dilola01 Doktorum bakmış anlayamadım internette daha yüksek olması gerekiyor yazıyor biraz tedirgin oldum
Melismelo Ne alaka ne icin bakmış kalp atışından sonra daha bakılmazki bence zaten hata vardır değerde