MSerin Kızlar size bi sorum olucak , ovülasyon dönemimde 2 günde 1 şeklinde ilişki oldu şuan belirtilerim var ve reglime 10 gün var. Tekrar ilişkiye girmek döllenme sırasında tehlike arz eder mi yoksa girilmeli mi?
SariLale22 MSerin ben yumurtlama günüme denk getirmiştim 7-10 gün sonrasında tatile gittik ve tatilde de üst üste ilişki oldu ama bi sıkıntı olmadı hatta tek bebiş beklerken ikiz olduklarını öğrendik yani bu ay 2 kere yumurtlama olmuş ama ikinci yumurtlamam ne zaman oldu bilemiyorum. Bi sorun olmaz düşüncesindeyim🫶🏻