Kaçıncı haftamdaydı bilmiyorum ama benzer agrı çektim kafamı öne egince agrıyordu 2 - 3 gün böyle geçti ilaçta içmedim bişey olur diye,
Tansiyonunu ölçtür demişti doktor iyi çıkmıştı tansiyon,
Siz yinede bence bi doktora görünün tansiyonu falan ölçtürün,
İnternete bakarsak felaket senaryoları o kadar çok ki,
Geçmiş olsun inşallah önemli birşey degildir.