bilgeeS Emdikten biraz sonra kusuyor gazı çıkmadığı zamanlarda sonra aç gibi emzik emiyor uyurken açmıdır fazlasını mı kusuyordur
Gg5348 bilgeeS gazını çıkarmak için ıkınırken bazen benimki de kusuyor az bir şey eğer aşırı fazla kusmuyorsa acıkamaz benimki de seviyor emziği bence sakinleşmek veya uykuya dalmak için seviyorlar emziği
Emel_11 bilgeeS benim kızımda da oluyordu doktorumuz fazla olan sütü kusuyor demişti , sonra bu arttı yoğurt kesiği gibi oluyordu reflü olmuştu emzirdikten sonra gaz çıkarma işleminden sonra ben reflü yatağına yatırıyordum o rahat ettiriyordu
Gg5348 bilgeeS yok yapmıyorum başlarda göğsüm çok dolu oluyordu bebek tutamıyordu ama şimdi sıkıntı olmuyor bence emdiği yetiyordur ya