Sedef2906 Kızlar merhaba Anakucağı arayışındayım ama karar veremedim manuel mi alayım yani babyjörn tarzı yoksa elektrikliye ihtiyaç duyarmıyım ? İkisini birden alamam maalesef o yüzden hangisi daha mantıklı olacaksa deneyimli anneler yazabilir mi lütfen 🙏🥰
Mervecimbidur Sedef2906 Valla ben elele dormire aldım elektrikli 13 kg kadar taşıyabiliyor bt var kendinde de şarkıları var ayarlanabilir hızı var ve istersen pille de çalışıyo iyi ki aldım diyorum
Alone Sedef2906 ben elele dormire aldım elektrikli. Ufacık ve her yere taşınabilir bişey. Şimdilik beğendim bebiş gelince de umarım kullanır 😂
Evrimnbe Sedef2906 çevremde elektrikli alanlar elektrik kısmını kullanamadılar bebeklerin sevmediklerini söylediler boşa para verme duruyor bizim ki alırsın vs diyen çok var hiç alma gereği duymuyorum çevremde olumsuz yorum olduğu için mamma nın ana kucağını alacağım bende
Nesizade05 Sedef2906 ben oğlumda elektrikli joe marka aldım o kader para verdi. Hiç sevmedi sattım sonra mecbur. Şimdi 2. Ye hamileyim manuel alıcam babyjörn tarzı onu kullananlar çok memnun
Sedef2906 Mervecimbidur evet Buda tercihlerim arasında hatta direk onu almayı düşündüm ama uzun süreli kullanabilirmiyim diye şüpheye düştüm
Sedagoktugg54 Sedef2906 Valla ben elektrikli aldım 3 kademeli sallıyor bide 3 tane ninnisi var şimdilik kullanışlı gözüküyor bakalım oğluşum sevecek mi 😊
Rabiamina Sedef2906 canım ben yalnız bakacağım için elele dormire aldım. En azından mutfakta yemek falan yaparken otomatik sallanır inşallah bebek de durursa. Yalnız bakacaksan elektrikli daha mantıklı
rosatue Sedef2906 Ben Manuel ile bir çocuk büyüttüm. Titreşimi vardı ondan bile rahatsız oluyordu, kullanmadı. Yenidoğanı sallamak gerekir mi emin değilim. Ben de bu kez babybjörn düşünüyorum. Muadillerinde düşme vakaları olduğu için çekindim.