Alya05 Banada doğsada yaşama ihtimali çok az yaşasa bile yoğun bakım ameliyat süreci olur dediler bizim sürecimiz ense kalınlığıyla başladı sonrasında fetal dna 2 kere amniyosentez yaptırdım ayriyeten ultrason görüntülerindede sorun vardı down sendromu veya diğer sendromlar yoktu ama kromozomlarında sıkıntı vardı içten kuyruk sokumunda bir boşluk vardı kalbinde sorunlar vardı beynindede aynı şekilde yaşaması mucizeydi aldır dediler ama kıyamadım beklemek istedim benim rızamla canının alınmasını istemedim doğduğunda kalbi durdu tekrar çalıştırdılar sonrasında oksijene bağlı kuvezde 2 gün yaşadı cuma günü doğum yaptım pazar günü sabah haberi geldi. Sana neden yaşamaz diyorlardı ?