Ikrmels ben cok utanirim ama dogumda yanimdaydi bebegin cikisini da izledi kordonunu da kesti ben de bi ara düsündüm aceba tiksinir mi diye hicte öyle olmadi biraz sitresli oluyo bocalayip duruyo ama güzel bir hatira o ani yasamalari gerek diye düsünüyorum benimle birlikte herseyi yasadi nasil agri cektigini ne duygularda oldugunu bebegin dogunca o mutlulugu beraber yasamak güzel