Bsk_cb bende doktordan doktora dışarı çıkıyorum. Zaten yemek ve tuvalet dışında bi tek duşa kalkıyorum onda max 5-10 dk arası sürüyor zaten. Bol şu içiyorum, enfeksiyon yaşayanlar çok olmuş sanırım korktum biraz. Progesteron ve Aksef antibiyotik kullanıyorum. Kahverengi lekelenme oldu deyince doktor devam edelim dedi antibiyotiğe, enfeksiyon riskine karşı. Ailem yanımda, yemek vs yalnız değilim çok şükür. Eşim haftada 2 gün izinli, o evdeyken sağ olsun düzenimi daha iyi bildiği için herşeyi hallediyor. Ama işte psikolojik olarak sürekli yatmak, yattıkça sürekli sürekli düşünmek falan gerçekten yıprandım. Şükürler olsun bebeğim iyi ama işte çok korkuyorum. Doktor her kontrolde lütfen istirahat et, lütfen kalkma diyor. Allah hepinizin yardımcısı olsun.