Evlattt benım kızımda iri bi bebekti boyuda kılosuda uc hafta ondeydı tıp 2 dıyabetım 5,6 ortalama ıle gebe kaldım ama hep endokrın kontrolundeydım her ay ve hamılelık ınsulını kullandım dozunu ona gore ayarlıyordu endokrınım ozellıkle perınotologumada sordum her hafta muayeneye gıdıyordum ısrarla sekerdenmı kaynaklanıyor dedım hayır o asamada degıl gayet ıyı dedı endokrınımde aynı cumleyı kurdu bennmde aılemde ozellıkle anne tarafında esımınde anne tarafı iri cok dert etmeyın yeterkı sekerınızı kontrol altında tutun