Yenianne6161 Kontrolde doktorum söyledi 26. Haftadayız suyu normal ama biraz daha fazla olabilirdi dedi bu azalma neden olur sizce başına gelenler var mı? Bu ara kahveyi biraz fazla kacirdim ondan diye düşünüyorum ama bilemedim
seyma0661 Yenianne6161 ben doktoruma suyu nasıl diye sorduğumda senin içtiğin suyla alakalı değil bebeğin böbreklerinin nasıl çalıştığıyla alakalı demişti. Sizin doktorunuz bu tarz bişey dedi mi acaba?
Rabiamina Yenianne6161 su azlığında havuç suyu öneriyorlar. Şekeriniz varsa dikkatli içebilirsiniz. Ama bunu yapıp suyu artanlar çok. Geçmiş olsun
Yenianne6161 seyma0661 biz detaylıya girdiğimiz için böbreklerde bisey çıkmadı Amniyon sivisi direkt sizin içtiğiniz sudur dedi bize de
yildiznran Ayni sorunu yaşıyorum şu an 27 haftadayim suyum sınırda, kahveyle alakası var mı bu aralar ben de kahve tuketmistim
Yenianne6161 yildiznran bilmiyorum ama bu ara iki üçe çıkarmıştım kahveyi daha öncelerinde böyle sorun yoktu şimdi oldu kahveyi kesip tekrar kontrole gireceğim
yildiznran Bana da doktorum senin içtiğin suyla pek alakası yok çok içtin diye suyu artacak diye bir şey yok dedi
Alone Aynı haftalardayız ve aynı sorunu yaşıyorum. Bebeğimin böbreklerinde sorun yok. Suyum neden azalıyor onu da bilen yok
yildiznran Alone aynı benimde sebep söyleyemedi şunu yap iyi gelir de demedi 10 gün rapor verdi sadece ben de bol su içip yatiyorum inşallah düzelir