Yldsmt_1405 7+4 sanarken 6+2 çıktık. 1 hafta sonra tekrar çağırdılar bebek görünmediği için Yolk kesesi var mı sizce Boş gebelik mi olacak çok tedirginim bebek gelisir mi 1 haftada
Sare34 Yldsmt_1405 boş gibi görünüyor ama belki geç döllenme olmuştur, benimde 5 haftalık kese boş ve çok küçük 🤦🏻♀️
_Nohut_ 5 haftalık benimde boş gibiydi bundanda küçüktü kese, Doldu sonra 35 haftalık olduk şimdi 😄 Rabbim gönlünüze göre versin inşAllah 🤲🏼