Almira_ aslında ben doktoruma sezeryen istiyorum demeden doktorum sezeryen yapalım seni dedi tüp bebek ile hamile kaldım çok fazla kilom var başından beri erken doğum riskim var şuan bebeği bir aparat tutuyor içeride o aparartta uzun zamandır enfeksiyon yaşamama sebep oluyor doktorum enfeksiyonun bebeğe geçmesini istemiyorum riske atmayalım dedi birde hastanede normal doğum yapanların yapmaya çalışanları gördüm korktum o ortam panik atak geçirmeme sebep oluyor anksiyetem tutuyor bunlar sezeryen için yeterli sebepler bence birde bunu sizin şahsınız adına söylemiyorum ama vajinal doğum için bekleyen insanlara neden diye sorulmazken sezeryen isteyen kişilere özelikle bunun sorulması biraz can sıkıcı olabiliyor