İkili tarama testi normal çıktıysa 3. Taramayı yaptırmayı çok gereksiz görüyor çoğu Doktor, bende yaptirmadım, amniyosentez tehlikeli bı test bazı riskleri var, ayrıca sonucu 1 aya çıkıyor bebek bu sürede 22 haftalık olmuş olacak, 22 haftaya gelmiş bebeği anne karnında hayatını sonlarndirip aldırmayı istermisiniz bilemedim ki istemezseniz bu testi yaptırmanızında bi anlamı olmuş olmucak çünkü herhangi bi tedavisi yok, ayrıca çoğu anne sizin yaşadiklarinizi yaşıyor mesela benim eşimin kızkardeşi çok sıkıntılı zamanlar geçirmiş doktorlar bebeğine ⅛ oraninda down sendromu var demişler çok kötü şeyler söylemişler şehir şehir doktor doktor dolaşmışlar ama bebegi çok sağlıklı doğmuş şuan 2 yaşını geçti, bu testler çoğu zaman yaniltabiliyor, doğruluk payları çok ta yüksek değil