Antikci aynı kızım gibi, bebeği besleyen damarda direnç vardı 1 tanesinde. Tansiyonum en yüksek 16 larda idi. Çok şiştim o yüzden ödemim çoktu yani. 38+5 de sancım başladı bebeğin suyu azalmıştı 2,500 kilo doğdu ama çok sağlıklı idi. Tansiyonuna dikkat edersen çok iyi. Diğer bebeklerimde tansiyonum hep düşüktü sadece 10 kilo almıştım. Ama ilkinde 30 kilo aldım oda faydalı değil